هتل لاله تهران

چهارشنبه 6 فروردين 1399
16:11
سینا
هتل لاله تهران

هتل لاله تهران
اگر در حالا تدارک مسافرت به پایتخت می‌باشید و میخواهید در قلب تهران اقامتی لاکچری و امروزی با شایسته ترین تجهیزات را داشته باشید هتل لاله تهران را در لیست مورد های خویش بگنجانید . هتل در بین المللی لاله تهران از شایسته ترین اقامتگاه های 5 ستاره مرزو بوم است که با وضعیت مکانی مناسبش دسترسی مطلوبی به کلیه نقاط شهر داراست . هتل لاله در خیابان فاطمی نبش خیابان عفاف قرار گرفته و صحیح به بوستان بزرگ لاله چسبیده است . با اقامت در‌این هتل می‌توانید صبحتان را با پیاده روی در بوستان لاله آغاز نمائید . موزه هنرهای معاصر تهران و موزه گلیم بافت در درون بوستان و در چندین گامی هتل لاله است ; براین اساس این هتل انتخابی عالی برای مسافرانی است که به توریسم فرهنگی عشق و علاقه مندند . علاوه بر این از هتل لاله تا پایانه مترو راه و روش متعددی ندارد پس به راحتی می‌توانید گشت و گذاری در شهر داشته باشید . از وجوه متفاوتی این هتل با اقامتگاه های دیگر عرضه مطبوع ترین و لذیذترین غذاهای اهل ایران , فرانسوی و چینی است . شما می‌توانید شایسته ترین مزه ها را در فضای گرم و دلپذیر با تماشای چشم انداز زیبای البرز در رستوران رویتسری آزمون نمایید و لحظاتی به یادماندنی در پایتخت داشته باشید . این رستوران فضایی شیک و گران‌قیمت و غذاهای خوشمزه فرانسوی دارااست و در میزهای کنار پنجره روءیت کرد زیبایی از شهر تهران را به شما کادو می نماید . رستوران تیاره هم از تالار های پذیرایی هتل در میان المللی لاله تهران است و با غذاهای خوشمزه چینی و مزه های متفاوتش در فضایی شیک با چیدمانی قشنگ از شما به گرمی استقبال می نماید . رستوران نمکدون رستوران سنتی هتل است که با پباده سازی ها و چیدمانی سنتی و نقش و نگارهای اصیل اهل ایران فضایی فراوان دل نشین ساخت نموده است .

این رستوران مورد نیکی برای شماست در حالتی که به‌این دسته فضاها عشق و علاقه مندید . کافی شاپ هتل لاله تهران با نورپردازی و چیدمانی قشنگ مکان قابل قبولی برای نشست ها و مذاکره های صمیمی و صمیمانه شماست . در هتل 13 طبقه لاله تهران امکاناتی عالی و کیفیت بالا را در حالت مکانی قابل قبولی خواهید داشت .
هتل لاله تهران در قلب شهر تهران و در کنار بوستان بزرگ لاله با هوایی فراوان مطبوع و قربت به مرکزها تجاری و دسترسی سهل به بزرگ راه ها , دارنده دیده اندازی بسیاز قشنگ از سلسله جبال البرز و دماوند و هم پهنه ی پایتخت است . شما در پارک لاله براحتی می توانید از موزه گلیم بافت و موزه هنرهای معاصر و نگارخانه دیدن نمائید .


[ بازدید : 174 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]

هتل بین المللی هما 1

سه شنبه 5 فروردين 1399
8:24
سینا
هتل بین المللی هما 1

هتل بین المللی هما 1
هتل هما یک مشهد مقدس از مجموعه هتل های هما و فقط هتل متعلق به هتل داری هایت قدیمی در پیشین از انقلاب است . هتلی جدید مرمت شده در قلب مشهد مقدس که با قربت به مرکزها مدنی , تجاری و توریسم دارنده شرایط مکانی قابل قبولی است . هتل هما هتلی اسم آشنا برای اشخاصی است که در اقامت خویش به سوابق , کیفیت و قربت به مقبره امام رضا اهمیت می دهند . این هتل از شایسته ترین هتل های 5 ستاره شهر مشهد مقدس است که دسترسی آسوده به مقبره و اماکن توریسم بوستان کوهسنگی و گلشن ملک آباد را برای گردشگران آماده نموده است . هتل هما دارنده چند رستوران با غذاهای متنوع میباشد چه اهل غذاهای اهل ایران باشید چه اهل فست فود می‌توانید آنها‌را در رستوران های گل سرخ , چابک و رستوران تابستانی هتل بیابید .

هتل پنج ستاره هما 1 مشهد مقدس ( هایت دیرین ) با 40 سال عمر تحت عنوان نمادی تاریخی در صنعت هتلداری شهر مشهد مقدس به شمار میاید . هتل هما ۱ شهر مشهد مقدس با مساحتی حدود 70 هزار متر مربع بنا شده در عرصه احمد آباد شهر مشهد مقدس و در حدود مرکزها خرید و پایانه مترو و مسافت ای 10 دقیقه با خودرو از بقاع مطهر رضوی مهیا پذیرایی از مهمان ها علی بن موسی الرضا ( ع ) می‌باشد .
برابر تعرفه اداره به جا مانده فرهنگی , صنعت های دستی و توریسم اشخاص پایین 2 سال از پرداخت هر دسته هزینه معاف , اشخاص 2 الی 6 سال خردسال محسوب شده و بها نفر بیش تر برای خردسال ها نصفه بهاء و برای اشخاص بالای 6 سال بطور بدون نقص محاسبه خواهد شد .


[ بازدید : 158 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]

هتل داریوش کیش

دوشنبه 4 فروردين 1399
22:15
سینا
هتل داریوش کیش
هتل داریوش کیش
هتل پنج ستاره داریوش کیش با دیده اندازی خوشگل از دریای نیلگون خلیج عجم در جزیره زیبای کیش با الهام تصاحب کردن از معماری باستانی تخت جمشید و پاسارگاد نزديك به حاشیه دریا شرقی سازه شوید . این هتل یادآور معماری یگانه و بی بدیل جمهوری اسلامی ایران باستان بوده با فضای مجذوب کننده و کبر و غرور آفرین دوران پادشاهی هخامنشی اقامتی یاد انگیز و ماندگار را برای مسافران عزیز رقم خواهد زد .

هتل داریوش فعلا یک کدام از پرطرفدار ترین و زیباترین هتل های پنج ستاره جزیره کیش به حساب آورده می شود .

هتل دارنده فضاهای گردشی , ورزشی و امروزی بی نظیریست که دیده هر تماشاچی ای را مسحور می‌کند , منظره هتل داریوش به آبهای نیلگون خلیج مدام عجم یاد ای به یاد ماندنی را در ذهنیت شما بر جای خواهد گذاشت .
فاصله کوتاه این هتل به کنار دریا مرجان و بازار مرجان شاخص ویژه گزینش هتل به حساب آورده می شود . همینطور در جوار هتل بوستان هنگام واقع است و مسیرهای دوچرخه سواری ساحلی از امتیازات دیگر هتل قلمداد می شود .

اتاق های دو تخته هتل داریوش صرفا به صورت یک تخت دو نفره ( دبل ) است . ودر صورت خواهش اتاق دو تخته توئین یکی کاناپه تخت خوابشو فارغ از اخذ هزینه بیش تر می‌گردد .

پیشنهاد می شود از خدمت ارزان ارزش عکس برداری هتل به کارگیری فرمائید و عکس های مضاعف یاد انگیزی را در محیط های رویایی آن ثبت نمایید .
برابر تعرفه اداره به جا مانده فرهنگی , صنعت های دستی و توریسم اشخاص ذیل 2 سال از پرداخت هر مدل هزینه معاف , اشخاص 2 الی 6 سال خردسال محسوب شده و ارزش نفر بیش تر برای کودکان نصفه بهاء و برای اشخاص بالای 6 سال بطور بی نقص محاسبه خواهد شد .

[ بازدید : 167 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به معرفی هتل های برتر ایران است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]